Labels

Labels

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Παιχνίδια που άδικως ακυρώθηκαν



\Υπάρχουν κάποιες φορές που σου σπάνε αρκετοί το νευρικό σου σύστημα με το θέμα των παιχνιδιών.Γι αυτό πάρτε μια ματιά στα παιχνίδια που άδικα για εμένα ακυρώθηκαν.

NBA Elite 11
To παιχνίδι που προετοίμαζε η EA δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω όπως ορισμένοι στο Internet χάλια.Θα το χαρακτήριζα μέτριο παιχνιδάκι και ήταν μεγάλο κρίμα που δεν μας δώθηκε η ευκαιρία να το παίξουμε.Το ακύρωσαν λόγω κακής ανταπόκρισης από ορισμένους και το έβγαλαν μόνο για Ipod και πάτωσε.Τουλάχιστον ας το βγάζαν το παιχνιδάκι κι όταν βλέπαμε τα λάθη να τα λέγαμε στο Internet και να τα διώρθωναν στο επόμενο.Φίλε μου έλεος με το καπρίτσιο κάποιων κάποιων.Δείτε το gameplay :


Hong Kong : True Crime
Άλλο ένα παιχνίδι που ήμουν ενθουσιασμένος να παίξω.Όταν το είδα στο E3 2010 μου άρεσε τρομερά και ήθελα να το αποκτήσω.Η Activision είχε μεγάλα πλάνα για αυτό το παιχνίδι.Αλλά δυστυχώς έτσι ξαφνικά που λέει κι ο Αντωνάκης ο Ρέμος η ανάπτυξη του παιχνιδιού σταμάτησε και έτσι για άλλη μια φορά ένα άξιο παιχνίδι πήγε χαμένο στην λήθη του χρόνου.Δείτε gameplay :

The Sopranos : Road To Respect.
Πριν μερικές μέρες πήγα στα Multirama κι ρώτησα εαν είχε το Sopranos κι μου είπανε μόνο για το PS2 φιλαράκι.Λέω εγώ πλάκα μου κάνετε.Τα παιχνίδια βγαίνουν για όλες τις κονσόλες.Αλλά αυτοί πάλι το ίδιο σκαρί.Πήγα σπίτι κοιτάω ακυρωμένο το Sopranos για το XBOX & το PS3.Έλεος ρε παιδιά τουλάχιστον τα γραφικά του XBOX & του PS3 θα βελτιώναν την βαθμολογία.Δείτε το gameplay :



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου