Labels

Labels

Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Duke Nukem : Πήγα για μαλλί και βγήκα κουρεμένος



Σαν γνήσιος gamer που είμαι αποφάσισα να πάρω το Duke Nukem : Forever γιατί είχε γίνει τόση μεγάλη φασαρία για αυτό το παιχνίδι δηλαδή ότι θα έχει μίξεις από διάφορα shooting games κι ωραίες αποστολές και ήμουν ενθουσιασμένος.
Προτού όμως το πάρω άκουσα έναν από το IGN να λέει ότι είναι το χειρότερο παιχνίδι που έχει παίξει ποτέ.Εγώ όμως δεν μάσησα και το πήρα στα χέρια μου για να το παίξω πριν 4-5 μέρες.Με το που το πήρα το άνοιξα αμέσως και το έβαλα να παίξω.Ειλικρινά σας μιλάω,2 ώρες μετά το άφησα στον άδερφο μου ο οποίος τρελένεται για τα παιχνίδια γενικά και έπαιξα PSP.Μιλάμε ήταν χάλια παιχνίδι.Κάκιστο AI,βαρετό πολλές φορές και το μεγαλύτερο πρόβλημα για εμένα είναι ότι όταν χάνεις περιμένεις περίπου 10 λεπτά για να ξαναπαίξεις.Δηλαδή τώρα έλεος.Καλύτερα να βάζαν ξανά το Duke Nukem 3D παρά αυτό το πράγμα.Εντάξει δεν μπορώ να πω τα όπλα κι ορισμένοι εχθροί σου είναι καλά δεν μπορώ να πω αλλά το γεγονός ότι δεν μπορείς να αποφασίσεις αν θα είσαι οδηγός Monster Trucks η ένας στρατιώτης.Το παιχνίδι φαίνεται ότι θέλει περισσότερη δουλεία και ότι συνεχίζει να έχει την ίδια ανάπτυξη με αυτή του 3D.Τι άλλο να πω για αυτό το παιχνίδι ???.Περίμενα περισσότερα από την 2K.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου