Όταν πριν από περίπου έξι χρόνια κυκλοφόρησε το F.E.A.R. το σύνολο των gamers εντυπωσιάστηκε από την παρουσίασή του. Με πρωτότυπο σενάριο αλλά και έντονο μεταφυσικό στοιχείο, κάτι που είχαμε πολλά χρόνια να δούμε σε FPS, κέρδισε τις εντυπώσεις και ανακηρύχτηκε άτυπα ως «ο βασιλιάς του τρόμου» στα First-Person Shooters. Φέτος το καλοκαίρι, μετά από αναμονή σχεδόν ενός χρόνου, κυκλοφόρησε επιτέλους ο τρίτος τίτλος της σειράς το F.E.A.R. 3 , η αλλιώς F.3.A.R.
Σενάριο
Πρωταγωνιστικό ρόλο στο παιχνίδι παίζει ο Point Man, ένας γενετικά τροποποιημένος στρατιώτης που γνωρίσαμε στο πρώτο F.E.A.R. ενώ πάλι σε ηγετικό ρόλο εμφανίζεται ο Paxton Fettel, ο αδερφός του Point Man. Όλα ξεκινούν λίγους μήνες μετά το τέλος του F.E.A.R. 2, όπου η Alma, μια παραφυσική οντότητα που σπέρνει καταστροφή στο διάβα της, μένει έγκυος με το παιδί του Becket. Βασικός στόχος των πρωταγωνιστών στο F.3.A.R. είναι να παρεμποδίσουν την γέννηση του παιδιού της, κάτι που δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται, αφού βρίσκονται αντιμέτωποι τόσο με τις υπερφυσικές δυνάμεις της Alma όσο και με τους στρατιώτες της Armacham, της εταιρίας που μέσω των πειραμάτων της δημιούργησε την Alma.
Gameplay
Στο παιχνίδι μπορείτε να χειριστείτε τόσο τον Point Man όσο και τον Paxton, ένα χαρακτηριστικό που αν και ακούγεται κοινότυπο, προσδίδει βάθος στο gameplay του παιχνιδιού. Με το συγκεκριμένο όμως θα ασχοληθούμε αργότερα.
Δυστυχώς το παιχνίδι από άποψη σεναρίου δεν είναι καθόλου φιλικό προς τους νέους παίκτες αφού δεν παρουσιάζει καν μια σύνοψη των προηγούμενων τίτλων, πράγμα που σημαίνει πως αν δεν έχετε παίξει τα πρώτα παιχνίδια θα δυσκολευτείτε αρκετά να βγάλετε άκρη με την υπόθεση.
Ακολουθώντας πιστά τον τρόπο παιχνιδιού της πλειοψηφίας των FPS, το F.3.A.R. είναι ένα γραμμικό, ως επί το πλείστον, παιχνίδι. Οι μάχες λαμβάνουν χώρα σε περιορισμένης έκτασης πίστες, χρησιμοποιώντας μια μεγάλη γκάμα όπλων, ενώ οι ανταλλαγές πυρών ανεβάζουν την δράση στα ύψη. Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις, αν και λίγες, όπου θα εγκαταλείψετε τον οπλισμό χειρός και θα χειριστείτε κάποιου είδους τεθωρακισμένη στολή που δείχνει σαν να βγήκε από τον κόσμο του mechwarrior! Αν και η υλοποίησή της μας άρεσε (ιδίως η δύναμη πυρός της) δυστυχώς η χρήση της μπορεί να γίνει για αρκετά μικρό χρονικό διάστημα στο παιχνίδι.
Το Α.Ι. του παιχνιδιού είναι σαφώς αναβαθμισμένο, σε σχέση τόσο με τους προηγούμενους τίτλους όσο και με άλλα shooters. Οι στρατιώτες της Armacham φαίνονται να έχουν επίγνωση της κάθε κατάστασης, κινούνται άρτια στον χώρο και χρησιμοποιούν κατά κόρον κάλυψη πράγμα που κάνει το παιχνίδι ελαφρώς πιο δύσκολο από τα ομότυπά του, ακόμα και στα ευκολότερα επίπεδα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου