Labels

Labels

Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Mortal Combat




Πέρασαν σχεδόν δύο δεκαετίες από τότε που το Mortal Kombat πρωτοεμφανίστηκε. Σε μια εποχή όπου τα «ξυλίκια» με καρτουνίστικους ήρωες έδιναν κι έπαιρναν, ενώ το Street Fighter της Capcom βασίλευε, η Midway τόλμησε να προσφέρει κάτι το διαφορετικό που κανείς δεν είχε σκεφτεί. Με ρεαλιστικά γραφικά, απεικόνισε διαφορετικού τύπου μαχητές που όμως έγιναν αμέσως γνωστοί, ενώ το παιχνίδι ξεχώρισε για την σκληρή βία που παρήγαγε μέσω των Fatalities.


Το sequel που ακολούθησε είχε θετική ανταπόκριση, αλλά η συνέχεια δεν ήταν η ίδια. Στο Mortal Kombat IIΙ απουσίασαν βασικοί χαρακτήρες και με μία έκδοση κάθε χρονιά, η όλη φάση θύμιζε…ξεζούμισμα. Από το 2004 μέχρι σήμερα, η Midway είχε στραφεί προς το 3D, κυκλοφορώντας τρεις next-gen εκδόσεις. Φέτος, τρία χρόνια μετά την τελευταία έκδοση, έχουμε ένα reboot του franchise, καθώς όλοι οι παλιοί καλοί χαρακτήρες επανεμφανίζονται και το gameplay ξαναγίνεται 2D. Για να δούμε λοιπόν κατά πόσο αποδίδει η νέα αυτή συνταγή, την οποία επιμελείται η νεοσύστατη NetherRealm Studios, πολλά από τα στελέχη της οποίας δούλευαν παλιότερα για την Midway.



Cult movie
Στο Mortal Kombat vs. DC Universe είχαμε για πρώτη φορά εξέλιξη πλοκής κι αυτό το χαρακτηριστικό επανέρχεται και στο Mortal Kombat. Οι γνωστοί σε όλους μας ήρωες συζητούν μεταξύ τους, ενίοτε ρίχνουν και κανένα ξυλίκι και το όλο σκηνικό παραπέμπει σε ταινία cult. Δεν περιμέναμε κανένα σενάριο τεραστίων διαστάσεων, απλά με το χιούμορ που επικρατεί, ο τρόπος που εξελίσσονται τα γεγονότα είναι αρκετά περίεργος.

Το Story Mode χωρίζεται σε chapters. Σε κάθε chapter αναλαμβάνετε από έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα. Όμως, οι φτωχής ποιότητας διάλογοι και το ότι μάχεστε ξανά και ξανά με τους ίδιους και κανείς δε σκοτώνεται, καταντάει κάπως ξενέρωτο. Fatalities στο Story Mode δεν υπάρχουν (τα συναντάμε σε όλα τα υπόλοιπα). Απουσιάζουν ακόμη τα action sequences του MK vs DC, όπου πέφτατε στο κενό την ώρα της μάχης κι έπρεπε να πατήσετε τα κουμπιά με την σωστή σειρά. Το ενδιαφέρον σας απλά συντηρείται με «ξερές» μάχες και την απλή περιέργεια του τι θα γίνει μετά.

Η συνολική εμπειρία που αποκομίσαμε απ’ το Story Mode κράτησε γύρω στις 4 ώρες, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα να παρακάμψετε τα cutscenes, κάτι που στους περισσότερους θα φανεί κουραστικό. Save και Load δεν υπάρχει, επομένως όταν κάνετε Quit απλά συνεχίζετε από το σημείο που είχατε σταματήσει και μάλιστα βλέποντας ξανά το τελευταίο βίντεο που έπαιξε.

Χαρακτήρες
Το φετινό ρόστερ αποτελείται από όλους τους γνωστούς μαχητές που γνωρίσαμε απ’ τα Mortal Kombat I και II, με την προσθήκη των πιο αξιοσημείωτων από τα επόμενα που ακολούθησαν. Όλοι οι βετεράνοι είναι εδώ. Οι Liu Kang, Scorpion, Sub-Zero, Johnny Cage, Raiden, Sonya, Kano και Reptile απ’ το πρώτο μέρος. Οι Baraka, Jax, Kitana, Mileena και Kung Lao απ’ το δεύτερο μέρος. Μέχρι και οι πιο αξιοσημείωτοι απ’ το τρίτο μέρος, καθώς επίσης κι ο Shang Tsung, είναι πλέον επιλέξιμοι. Έχουμε δηλαδή ένα ρόστερ με 27 χαρακτήρες. Ωστόσο, κάποιοι από αυτούς ξεκλειδώνουν μόνο αφού τερματίσετε το παιχνίδι.



Για το θέμα επιλογής χαρακτήρα, προτιμήστε αυτόν που είχατε συνηθίσει και στο παρελθόν, αφού πρώτα εξετάσετε τους πιο γνωστούς. Το balancing δεν επιτυγχάνεται στον απόλυτο βαθμό, καθώς συναντάμε για άλλη μια φορά ευνοημένα πρόσωπα, όπως τον Scorpion και τον Sub-Zero, κυρίως λόγω των πανίσχυρων επιθέσεών του που καλύπτουν κάθε πιθανό σενάριο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου