Labels

Labels

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Tα χειρότερα παιχνίδια για κονσόλες κατά την γνώμη μου



Πολλά παιχνίδια αυτόν τον καιρό δεν με εντυπώσιαζουν δηλαδή πολύ σπάνια να εντυπωσιαστώ από παιχνίδι.Δηλαδή τελευταιά φορά που εντυπωσιαστικα από παιχνίδι ήταν από αυτά του LA Noire & του InFamous 2 που τα λάτρεψα με την πρώτη στιγμή.Αλλά τα περισσότερα δεν μου αρέσουν.Να λοιπόν τα 10 χειρότερα (κατά την γνώμη μου)παιχνίδια που έχουν βγεί για κονσόλες :

No10 : Beijing 2008
Κατά την γνώμη μου αυτό το παιχνίδι δεν έπρεπε καν να βγεί σε κυκλοφορία καθώς τα γραφικά του είναι έντελώς χάλια και το gameplay είναι άθλιο κατά την γνώμη μου.Τα κουμπιά είναι περίπλοκα ενώ επίσης δεν έχει κάτι το ενδιαφέρον αυτό το παιχνίδι για να με εντυπωσιάσει κιόλας.
Νο9 : NBA Live 09
Το χειρότερο NBA Game που βγήκε ποτέ για μένα.Τα καρφώματα που κάνουμε χτυπάνε στο στεφάνι,άθλια γραφικά ακόμη και για το ΧΒΟΧ 360.Ο Pierce παρουσιάζεται πιο χοντρός από ποτέ ενώ ο Ray Allen βάζει ένα τρίποντο στα 20 που κάνουμε.Μέχρι και η παρουσία της Ελλάδας δεν βελτίωσε το παιχνίδι.
Νο8 : Mortal Kombat vs DC Universe
Παιδιά για έμενα τα fighting games είναι φοβερά αλλά σε αυτό εδώ κάνω την εξαίρεση.Δηλαδή μου το εξηγείτε αυτό.Πως στο διάολο γίνεται ο Superman να αντιμετωπίζει τον Sub Zero ? Τουλάχιστον να το έκαναν σωστά.Καταρχάς τα fatalities είναι άθλια και όχι όπως αυτά του Mortal Kombat.Eπίσης το υποτειθέμενο τώρα ρόστερ είναι λιγοστό.Γιατί ο Johnny Cage & o Cyrax δεν είναι μέσα ?? Άλλο ένα κακό είναι ότι το gameplay είναι άθλιο και το παιχνίδι μοίαζει με Soulcalibur wannabe.
No7 : Damnation
Eντάξει δεν μπορώ να πώ.Το παιχνίδι αυτό έχει φοβερά γραφικά.Το θέμα είναι πως γίνεται μετά από 10 λεπτά εξαιρετικά βαρετό.Επίσης τα όπλα έχουν ένα βουβικό πρόβλημα και αντί να ακουστεί ο κανονικός ήχος ακούγεται το μπαμ μπαμ και τίποτα άλλο.
Νο6 : Fat Princess
Δηλαδή εγώ τώρα υποτείθεται θα είμαι μια ομάδα 16 ατόμων που θα προσπαθήσω να σώσω την πριγκίπισσα η οποία όση περισσότερη τούρτα τρώει τόσο περισσότερο φουσκώνει και δεν μπορεί να αποδράσει.Δηλαδή έλεος πάμε με τα καλά μας ???
Νο5 : Lucha Libre AAA 2010 Heroes Del Ring
Έχω ξαναπεί την γνώμη μου για το παιχνίδι αυτό.Το χειρότερο wrestling game που έχω δεί.
Νo4 : Driver 76
Δύο τύποι που κάνουν τρέλες στο San Franscisco ??? Δεν πολυψήνομαι.
No3 : Def Jam : Icon
Δεν μπορώ να πώ όλα κι όλα το στύλ όπου παλεύεις το λατρεύω αλλά το Career Mode είναι μεγάλη βλακεία καθώς δεν σταματάς να παλεύεις.Πάλη πάλη και από storyline τίποτα.Επίσης η μη προσθήκη πολλών σταρ της ραπ όπως οι Eminem,Lil Wayne,2pac με κάνουν να τρελαίνομαι και να λέω...Υποτείθεται ότι είναι παιχνίδι με αστέρες της ραπ που πελεκούνται  στο ξύλο ??? Γιατί δεν μπήκαν αυτοί
No2 : Backyard Wrestling 2 : There Goes The Neighrborhood
Πολύ άσχημα γραφικά,χάλια gameplay,λιγοστό roster απο indy wrestlers.Τι άλλο να πει κανείς ???
Νο1 : Mike Tyson Boxing Game
Έλεος για αυτό το παιχνίδι έγινε τόσος σαματάς και μόλις το είδαν το πέταξαν στα σκουπίδια.Κάκιστο ΑΙ ροστερ πολύ λιγοστό χάλια γραφικά.Αυτός είναι άλλος ένα λόγος που μισώ τον Mike Tyson.....
Παιδιά αν με σκυλοβρίσετε για τα παιχνίδια που υποτίμησα.Ο καθένας με την γνώμη του ρε παιδιά.....

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου