Labels

Labels

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Halo:Reach




Halo:Reach


Στον χώρο του gaming πάντοτε υπήρχαν κάποια παιχνίδια σταθμοί. Τίτλοι που έκαναν την διάφορα και άλλαξαν τα δεδομένα μιας συγκεκριμένης εποχής μέσα σε μια στιγμή. Ένα τέτοιο παιχνίδι ήταν και το Halo: Combat Evolved, που κυκλοφόρησε περίπου πριν από μια δεκαετία και κατόρθωσε να κάνει όλα τα υπόλοιπα FPS να δανείζονται στοιχεία από αυτό. Μάλιστα, αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο, είναι το γεγονός πως ήταν ένα παιχνίδι κονσόλας και όχι αποκλειστικότητα του PC. Εκείνη την εποχή ήταν αδιανόητο να καταφέρει ένα First-Person Shooter να κάνει επιτυχία σε άλλη πλατφόρμα πέρα του υπολογιστή, λόγω του ότι μόνο σε αυτή ο χειρισμός θεωρούνταν ότι είναι ο καταλληλότερος για το είδος.

Το διαμάντι που δημιούργησε η Bungie δεν σταμάτησε όμως ποτέ να εξελίσσεται, μιας που με το πέρασμα των χρόνων κυκλοφόρησαν αρκετά sequels με το ίδιο franchise. Τα περισσότερα από αυτά έκαναν μάλιστα πολύ μεγαλύτερη επιτυχία από ότι θα περίμενε κανείς, καθώς κάθε φορά εισάγονταν και κάτι το διαφορετικό που πάντα έκανε την διαφορά και τραβούσε κόσμο. Τώρα, την σκυτάλη παίρνει το Halo: Reach, προσπαθώντας να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες των οπαδών της σειράς.




Καλωσορίσατε στον 26ο αιώνα: Το σενάριο
Στο Reach τα γεγονότα παίρνουν μέρος πριν από αυτά του Halo: Combat Evolved. Μιλάμε δηλαδή για ένα prequel ολόκληρης της σειράς το οποίο δεν διηγείται ιστορίες του Master Chief, αλλά μιας ομάδας που αποτελείται από έξι Spartans, την Noble Team. Εσείς παίρνετε το μέρος του Noble Six, ενός θαρραλέου μαχητή που μαζί με την υπόλοιπη ομάδα προσπαθεί να σταματήσει την εισβολή της εχθρικής εξωγήινης φυλής Covenant στον πλανήτη Reach. Ο Reach αποτελεί ουσιαστικά έναν από τους λίγους πλανήτες που είναι κατοικήσιμος και που δεν είχε γίνει στόχος από τους εξωγήινους μέχρι πρότινος. Τώρα όμως βρίσκεται σε κίνδυνο, οπότε ελέγχοντας το Noble Six πρέπει να πάρετε την μοίρα του πλανήτη στα χέρια σας και να προσπαθήσετε να εξουδετερώσετε όλους τους εισβολείς προκειμένου να σωθεί το ανθρώπινο γένος.

Το σενάριο μπορεί να φαίνεται αρκετά απλό, όμως όσο απίθανο και αν ακούγεται, ο τρόπος που εξελίσσεται κατά την διάρκεια του παιχνιδιού το κάνει να ξεχωρίζει. Δεν είναι λίγες οι φορές που ενώ τα πράγματα φαίνεται να πηγαίνουν καλά για την Noble Team τα πάντα τελικά αλλάζουν μέσα σε μερικά λεπτά. Βεβαία όλες αυτές οι αλλαγές δεν αποτελούν έκπληξη για όσους από εσάς έχετε παίξει τους προηγούμενους τίτλους της σειράς καθώς η συνέχεια θα σας είναι γνωστή.



Χειρισμός: Τι πατάω είπαμε;

Πιάνοντας το χειριστήριο για πρώτη φορά στα χέρια σας, ίσως να επικρατήσει μια σύγχυση λόγω του ιδιόρρυθμου χειρισμού που κατέχει. Παρόλα αυτά, αν έχετε παίξει κάποιον από τους προηγούμενους τίτλους της σειράς τα πράγματα θα σας φανούν πολύ πιο απλά. Αν δεν έχετε παλαιότερες εμπειρίες από κάποιο άλλο Halo ή προτιμάτε κάποιον παρόμοιο χειρισμό από κάποιο άλλο παιχνίδι, σας δίνεται η επιλογή να αλλάξετε τα controls σας μέσω των options.

Από την άλλη, παρατηρείται κάτι που δεν το βλέπουμε συχνά στα υπόλοιπα παιχνίδια. Οι σχεδιαστές του Reach έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στον τρόπο που λειτουργεί το force feedback. Συγκεκριμένα, όποτε βρίσκεστε σε κίνδυνο, λόγω του ότι η στολή σας είναι έτοιμη να καταστραφεί το χειριστήριο σας μπορεί να αρχίσει να δονείται για να σας προειδοποιήσει πως αν δεν κάνετε κάτι δεν θα έχετε αίσιο τέλος. Βεβαίως, σε περίπτωση που για κάποιο λόγο δεν θέλετε ή δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την λειτουργία της δόνησης του χειριστηρίου, μπορείτε να δείτε τα διάφορα warnings στην οθόνη σας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου