Labels

Labels

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Supremacy MMA : Rewiew



Πριν μερικές μέρες πήγα και αγόρασα το Supremacy MMA το οποίο αποτελούσε την πρώτη προσπάθεια για ΜΜΑ Game της 505 Games.Και ευτυχώς για μένα που με ένα gameplay τα κατάλαβα όλα κι σας παρουσιάζω το Rewiew μου για να μου πείτε και εσείς την γνώμη σας.


Με το που μπαίνω στο παιχνίδι βλέπω ένα Intro το οποίο μου θυμίζει περισσότερο cartoon αλλά σαν grafiti με τον μοναχικό καουμπόι Λούκι Λούκ αλλά το προσπερνάω κι αυτήν την φορά την συγχωρώ την 505 Games.Παίρνω τους Jack Saxon & Jens Pulver και πάω για να κάνω αυτό που πάντα κάνω τέλεια κι αυτό είναι να νικάω !
Με το που ξεκινάει ο αγώνας μαζέυω αρκετές μπουνίτσες και λαβές από τον Saxon κι προσπαθώ να απαντήσω κι το κάνω με κάποια combos που μέχρι κι εγώ τα απόλαυσα.Τον τελείωσα τελικά με ένα Camura σε στύλ αλά Lyoto Machida και πήρα μια σημαντική νίκη και μάλιστα του άφησα σαν ενθύμιο ένα σπασμένο χέρι.Δείτε και λίγο gameplay :
Για να αναλύσω λίγο το κομμάτι του gameplay η μηχανή που χρησιμοποιήθηκε στο παιχνίδι αυτό δεν μπορείς να την χαρακτηρίσεις κάκιστη αλλά ούτε και καλύτερη.Δεν με ενθουσίασε το γεγονός ότι οι παίκτες βαράνε δυνατά καθώς χτυπάνε με πολύ αργό ρυθμό.Αργότερα έπαιξα και με τα κορίτσια του MMA,Felice Herrig & Michelle Gutierrez και με ενθουσίασαν περισσότερο και από την μάχη του Jens Pulver που υπερλατρεύω.
Και το Story Mode από πλευράς Storyline δεν με ενθουσίασε καθώς είχε πάλι αυτά τα Intros που έμοιαζαν με καρτούν του Μπόμπ Σφουγαρράκη(ξέρω είμαι υπερβολικός αλλά...) αλλά το Fighting μέρος το λάτρεψα κι μου άρεσε που έγιναν με τις κανονικές φωνές των παλαιστών που έπαιρναν μέρος σε αυτές τις ιστορίες.Δείτε ακριβώς τι εννοώ :


To Supremacy MMA είχε επίσης δύο extra fighters : Bao Quach & Shane Del Rosario τους οποίους κατέβασα και με ενθουσίασε περισσότερο ο Quach καθώς είχε κάτι λαβές που τις λάτρεψα γιατί γενικώς μου αρέσουν οι λαβές.Δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε αλλά μ άρεσε και θα το χαρακτηρίσω κατα τα λεγόμενά μου μετριότατο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου