Labels

Labels

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Editorial-Κράξιμο στο NBA Live 13

Καλωσορίσατε στο Editorial της Παρασκευής.Και σήμερα,για πρώτη και ίσως για τελευταία φορά θα κράξω ένα παιχνίδι.Αυτό είναι το NBA Live 13.Πολλοί βέβαια θα το δούν το άρθρο και θα πουν : " Αφου δεν το έχεις δει,γιατί το κράζεις;" Φίλοι μου από ένα gameplay και μόνο καταλαβαίνεις πως είναι ένα παιχνίδι.Για αυτό και σας μιλάω.Δεν σας το παίζω ειδικός ούτε ότι είμαι σπουδαίος blogger και τέτοια που μου λέγαν μερικοί στο Facebook.Aπλά λέω την γνώμη μου.Και ξεκινάμε.


Ξυπνάω που λέτε φίλοι και φίλες αναγνώστες 10 και μισί το πρωί με την τσίμπλα στο μάτι για να κάνω αυτό που κάνουμε πάντα.Να σας ενημερώσουμε.Και ξαφνικά.Βλέπω πως πλεόν είναι διαθέσιμο να δούμε ένα 10λεπτο gameplay του ολοκαίνουργιου NBA Live,του NBA Live 13.Δεν φαντάζεστε τι χαρά που πήρα ο ίδιος όταν το έμαθα αυτό καθώς ήθελα να το αγοράσω και το είχα κατατάξει υψηλά στα must buy games της περιόδου.Μόλις είδα το gameplay άλλαξα γνώμη.

Oκ το κύριο μενού του παιχνιδιού ήταν πολύ εντυπωσιακό πρέπει να το παραδεχτώ αλλά όλα τα άλλα δεν μου άρεσαν.Τα γραφικά ήταν μέτρια προς κακά,οι κινήσεις των παικτών και ο τρόπος που έριχναν σούτ και έδιναν πάσες μου θύμιζαν περισσότερο NBA Live 10 παρά το μέλλον των games.Κυρία EA θα σας μαλώσω.Καταρχάς θέλω να πω πως χάρης σε εσάς το FIFA και το Madden έχουν γίνει πλέον παράδοση για μένα καθώς και τα NBA Live αλλά πλέον με κάνετε να μην θέλω να αγοράσω το προιον.Αν θέλετε το παιχνίδι να αποτύχει τότε βγάλτε το και τώρα,δεν υπάρχει καθόλου πρόβλημα αλλά η συμβουλή μου σε εσάς ήταν να ξεκινήσετε να φτιάξετε το παιχνίδι στους τομείς των γραφικών και των κινήσεων αν θέλετε να ξεπεράσετε το NBA 2K που κάθε χρόνο σας διαλάει με το μικρό του δαχτυλάκι.

Επίσης,για όνομα του θεού βάλατε ξανά τον Littman να έχει ένα μικρό ρόλο στις κινήσεις του παιχνιδιού για το πως θα φαίνεται όταν ρίχνεις σουτ ή δίνεις πάσα; Έλεος.Δεν φτάνει που τα έκανε σκατά με το NBA Elite 11,πρέπει να του δώσετε και ρόλο κιόλας.Πετάξτε τον...Πετάξτε τον...ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΟΝ !!!.Βγάλτε τον με τα κλωτσίδια έξω πριν είναι αργά.Γιατί είναι κρίμα ένα τέτοιο μεγάλο basketball sim να πάει πάλι στα σκουπίδια όπως το Elite.Αυτό ήταν το Editorial.Eλπίζω να το απολαύσετε.

Kαλό Απόγευμα
Ιδρυτής/Διαχειρηστής/Συντάκτης
Γιώργος Ναστούλης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου