Labels

Labels

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Editorιal: Battlefield 3 με Call of Duty Modern Warfare 3


Καλησπέρα σας και πάλι ήρθαμε εδώ στο Editorιal όπου θα μιλήσουμε για δύο παιχνίδια τα οποία έχουν τρομερές πωλήσεις και τα αυτά είναι τα Battlefield 3 και το CoD Modern Warfare 3 .Εδώ θα πούμε τα θετικά και τα αρνητικά και θα βάλω και της γνώμες μου. Εδώ θέλω να προσθέσω ότι είμαι ένας φανατικός fan του Battlefield 3 αλλά μην νομίζετε έχω και εγώ μερικά αρνητικά για το αγαπημένο  μου παιχνίδι. Ας περάσουμε να τα πούμε.


Γιατί να τα παίξουμε; : Ξεκινάμε από το CoD Mw3.Το παιχνίδι εντυπωσίασε αρκετούς με τα ολοκαίνουργια γραφικά,με ένα ενδιαφέρον campaing, και βέβαια το νέο mode του παιχνιδιού το Special Ops : Survival.Το multiplayer κομμάτι ήταν αρκετά ενδιαφέρον πολλά modes μικρές πίστες,νέα όπλα,νέοι χάρτες.Και ξαφνικά από το πουθενά μας έρχεται το Battlefield 3 ένα παιχνίδι που έκανε απότομα πωλήσεις.Το παιχνίδι  έχει την ολοκαίνουργια μηχανή γραφικών την Frostbite 2 όπου έκανε το παιχνίδι ρεαλιστικό.Το campaing είναι ενδιαφέρον λαμβάνει χώρα στο Ιράκ-Ιράν. Επίσης το co-op με 6 αποστολές. Και το online κομμάτι του ήταν αυτό που έκανε το παιχνίδι να πουλήσει τόσο πολύ.Γιατί; Έχει όλα μέσα από αεροπλάνα μέχρι στρατιωτικά jeeps.


Γιατί να μην τα παίξουμε : Και πάλι ξεκινάμε από το CoD Mw3. Δυστιχώς το Mw3 δεν άρεσε σε πολλούς επειδή δεν ασχολούμαι με το Mw3 ρώτησα μερικούς gamers και θα σας τα πω ότι μου είπαν.Overpowered όπλα.γεμάτο ''campers'' κάθονται κάτω και όποιον πάρει ο χάρος,τα ενοχλητικά deathstreaks,το αρκετό lag, τα όπλα είναι σχεδόν είναι ιδία με το Mw2. Και πάμε στο Battlefield 3το οποίο είναι ένα το αρνητικό και σε όσους ρώτησα το ίδιο μου είπαν .Διστυχώς η DICE έκανε το λάθος της το όποιο είναι το rent server που σου επιτρέπει να έχεις έναν server με τους δικούς σου κανόνες και αυτό κόστιζε ακριβά για την DICE οι πωλήσεις είχαν σταματήσει για ένα διάστημα αλλά όμως το παιχνίδι ανέβηκε πάλι και ξεπέρασε τις πολώσεις του Mw3 και συνεχίσει ακόμα.

Ευχαριστώ θερμά τις ομάδες του Facebook τις Greek Players PSN και Battlefiled 3Greek Official group

Καλή συνέχεια 
Συντάκτης
Βαλάντης Μπρίκος 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου