Labels

Labels

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Yakuza 4 Rewiew



Το Υakuza 4 είναι πιστεύω το δεύτερο καλύτερο παιχνίδι της σειράς(γιατί εμένα περισσότερο μου άρεσε το Yakuza 3) και βγήκε μόνο για το PS3.Εγώ το έπαιξα και είναι πάρα πολύ καλό.Εδώ σε αυτό το άρθρο θα σας περιγράψω τις εντυπώσεις μου.



Στο παιχνίδι που βγήκε τον Απρίλη είδαμε ένα κατα την γνώμη μου εξαιρετικό Story Mode καθώς πλέον βλέπουμε το ντεμπούτο νέων χαρακτήρων που θα είναι πρωταγωνιστές μαζί με τον Kazuma.Αυτοί είναι ο Akiyama ένας άντρας που έχει παρελθόν με τον Kido ο οποίος κι αυτός είναι ένας νέος χαρακτήρας που έχει κλέψει εκατομμύρια λεφτά από τον Akiyama.Ο Saejima ο οποίος έχει μεγάλο παρελθόν με την Μαφία αλλά και με τον Goro Majima(ναι,he is baaack !).Τελευταίος είναι ο Detective Tanimura ο οποίος είναι αυτός που ουσιαστικά τα έχει βάλει με τον αρχηγό του αστυνομικού τμήματος που δουλεύει γιατί ο αρχηγός κι η μαφία μοιράζονται λεφτά.Επίσης έχουμε τις επιστροφές των Goro Majima & Daigo Majima.Αλλά τι θα γίνει όταν θα συναντηθούν οι Kazuma,Akiyama,Saejima & Tanimura ? Θα γίνουν σύμμαχοι γιατί σταδιακά μαθαίνουν τι συμβαίνει πίσω από την πλάτη τους.Πολύ ξύλο,πολύ αίμα και τελικά το παιχνίδι τελειώνει με τους 4 σύμμαχους να έχουν διαλύσει τους στόχους τους.
Στα χαρακτηριστικά τώρα που έχει το παιχνίδι τα γραφικά είναι απλά εξαιρετικά κι η SEGA έχει προσέξει στην λεπτομέρια τα πρόσωπα των χαρακτήρων.Επίσης έχουμε νέα combo moves σε κάθε χαρακτήρα αλλά και επίσης νέα όπλα για να βαράς τους άλλους έχουν προστεθεί στους δρόμους.Επίσης έχουμε 3 νέες τοποθεσίες που δεν υπήρχαν στο Yakuza 3 αλλά κι οι αντίπαλοι έχουν γίνει για εσένα λίγο πιο δύσκολοι.Το μόνο μειονέκτημα για εμένα είναι το Story Mode που μπορεί να είναι εξαιρετικό αλλά κατά την γνώμη μου γίνεται λίγο βαρετό και δεν έχει αυτό το σασπένς που είχε το Story Mode του Yakuza 3.Το 4o Yakuza είναι πάρα πολύ ωραίο παιχνίδι κι για τους PS3 Fans το συστήνω.Δείτε gameplay :

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου